Dua Menteri PH Digelar Bangang Kerana Hadir Program Anjuran Syarikat Scam.

Mengulas tentang Dua Menteri PH Digelar Bangang Kerana Hadir Program Anjuran Syarikat Scam. adalah hal yang cukup menarik, terlebih untuk anda yang memang sedang mencari Dua Menteri PH Digelar Bangang Kerana Hadir Program Anjuran Syarikat Scam.. Nah kami sudah menyiapkan data yang cukup akurat untuk Anda baca, yang memang mengulas tentang berita atau kabar terkini tentang Malaysia.

Khabar yang sering kita dengan dari orang lain, mungkin masih membuat Anda penasaran dan ingin mengetahuinya, dan berusaha mencarinya di internet, dan tanpa sengaja menemukan situs malaysepekan.blogspot.com, maka Anda sudah berada di tempat yang tepat, karena kami memang menyediakan informasi dan khabar terbaru tentang malaysia, baik khabar politik, olahraga, sosial, jawatan kosong dan banyak lagi lainnya.

Dua Menteri PH Digelar Bangang Kerana Hadir Program Anjuran Syarikat Scam.

PW Community | MENTERI PH SAMA BANGANG

1. Slogan Malaysia Baru hanya gah pada nama, tetapi so far tiada apa-apa perubahan paradigma.

2. Sepatutnya menteri yang dikelilingi beratus pegawai ambil tahu sama ada event yang dijemput legit ataupun tidak.



3. Dua mangkuk politik PH iaitu Zuraida Kamaruddin dan Bian Baru menghadiri event Golden Phoenix Award berlangsung pada September 2018.

4. Golden Phoenix Award bukannya event yang memberi pengiktirafan yang genuine, sesiapa sahaja akan diberi award, janji bayar.

5. Award tersebut dikendalikan oleh Robin Tan, makhluk yang menjual PhD UM kepada Boy Iman (lihat gambar).




6. Dalam event Golden Phoenix Award 2017, Boy Iman diberi anugerah entrepreneur dalam bidang hartanah, apa punya bangang (rujuk video di bawah).


7. Event penganugerahan pertama yang dikendalikan oleh Robin Tan dirasmikan oleh Sultan Melaka ..... no kidding.

8. Makhluk bangsat seperti Robin Tan sepatutnya tidak sokongan, tapi menteri mangkuk PH tak reti buat due diligence.

CC : 1. Zuraida_kamaruddin
2. Baru Bian

Khabar Lainnya:
Memuat...

Itulah Dua Menteri PH Digelar Bangang Kerana Hadir Program Anjuran Syarikat Scam., yang dapat kami sampaikan untuk Anda. Semoga informasi yang kami sampaikan dapat mengobati rasa penasaran Anda tentang khabar terkini dan paling update yang memang Anda cari. Terima kasih sudah berkunjung ke situs ini. Sampai bertemu di artikel berikutnya.

0 Response to "Dua Menteri PH Digelar Bangang Kerana Hadir Program Anjuran Syarikat Scam."

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel