Kalau NGO EDAR BIBLE tak salah ke? Baca Perlembagaan

Mengulas tentang Kalau NGO EDAR BIBLE tak salah ke? Baca Perlembagaan adalah hal yang cukup menarik, terlebih untuk anda yang memang sedang mencari Kalau NGO EDAR BIBLE tak salah ke? Baca Perlembagaan. Nah kami sudah menyiapkan data yang cukup akurat untuk Anda baca, yang memang mengulas tentang berita atau kabar terkini tentang Malaysia.

Khabar yang sering kita dengan dari orang lain, mungkin masih membuat Anda penasaran dan ingin mengetahuinya, dan berusaha mencarinya di internet, dan tanpa sengaja menemukan situs malaysepekan.blogspot.com, maka Anda sudah berada di tempat yang tepat, karena kami memang menyediakan informasi dan khabar terbaru tentang malaysia, baik khabar politik, olahraga, sosial, jawatan kosong dan banyak lagi lainnya.

Kalau NGO EDAR BIBLE tak salah ke? Baca Perlembagaan


NGO YANG EDAR BIBLE, BUKAN GEREJA

Setelah mendapat kecaman daripada umat Islam dan pelbagai pertubuhan Islam, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr. Mujahid Yusof Rawa akhirnya mengakui sememangnya ada berlaku kegiatan mengedar kitab Bible di Pulau Pinang.

Kitab-kitab Bible telah diedar kepada pelajar-pelajar di hadapan sebuah sekolah menengah kebangsaan di Bukit Mertajam, Pulau Pinang seperti yang tular baru-baru ini.

Mujahid Telah dapat pengesahan daripada Jabatan Agama Islam Negeri Pulau Pinang (MAINPP); Jabatan Pendidikan negeri serta Ahli Parlimen Bukit Mertajam untuk kesahihan.

Ditanya sama ada Jabatan Agaman MAINPP telah membuat laporan polis berhubung kes itu, Mujahid berkata, perkara itu tidak dilakukan.

“Apa yang saya tahu, ia hanya berada dalam pengetahuan pihak polis," katanya. 

Jelas beliau lagi, kitab-kitab Bible itu hanya diedar oleh  wakil daripada pertubuhan bukan kerajaan (NGO). Ia tidak diedar oleh gereja atau persatuan agama Kristian seperti yang ditularkan orang ramai.

Beliau juga menasihatkan kepada semua orang supaya jangan menimbulkan masalah.

-Tun Carlos 

💢More on telegram: https://t.me/tuncarlos

Khabar Lainnya:
Memuat...

Itulah Kalau NGO EDAR BIBLE tak salah ke? Baca Perlembagaan, yang dapat kami sampaikan untuk Anda. Semoga informasi yang kami sampaikan dapat mengobati rasa penasaran Anda tentang khabar terkini dan paling update yang memang Anda cari. Terima kasih sudah berkunjung ke situs ini. Sampai bertemu di artikel berikutnya.

0 Response to "Kalau NGO EDAR BIBLE tak salah ke? Baca Perlembagaan"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel