(Wahid Memang Bagus) Maszlee lantik bekas menteri BN jadi LPU UKM

Mengulas tentang (Wahid Memang Bagus) Maszlee lantik bekas menteri BN jadi LPU UKM adalah hal yang cukup menarik, terlebih untuk anda yang memang sedang mencari (Wahid Memang Bagus) Maszlee lantik bekas menteri BN jadi LPU UKM. Nah kami sudah menyiapkan data yang cukup akurat untuk Anda baca, yang memang mengulas tentang berita atau kabar terkini tentang Malaysia.

Khabar yang sering kita dengan dari orang lain, mungkin masih membuat Anda penasaran dan ingin mengetahuinya, dan berusaha mencarinya di internet, dan tanpa sengaja menemukan situs malaysepekan.blogspot.com, maka Anda sudah berada di tempat yang tepat, karena kami memang menyediakan informasi dan khabar terbaru tentang malaysia, baik khabar politik, olahraga, sosial, jawatan kosong dan banyak lagi lainnya.

(Wahid Memang Bagus) Maszlee lantik bekas menteri BN jadi LPU UKM


Penasihat media perdana menteri A Kadir Jasin menyindir Menteri Pendidikan Maszlee Malik susulan lantikan Abdul Wahid Omar sebagai pengerusi lembaga pengarah Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).
“Menteri Pendidikan Maszlee Malik terus membingungkan saya dengan tindakan-tindakannya – terbaru dengan melantik bekas pengerusi PNB Abdul Wahid Omar sebagai pengerusi lembaga pengarah UKM.
“Mungkin Maszlee tidak sedar bahawa Abdul Wahid sudah digugurkan dari PNB atau dia tidak setuju dengan pengguguran itu.
“Atau Maszlee ini terlalu bijak untuk difahami manusia biasa,” kata Kadir.
Tempat Wahid di PNB digantikan oleh bekas pengerusi Bank Negara Zeti Akhtar Aziz pada 1 Julai selepas beliau meletakkan jawatan.
Isnin lalu, Wahid, bekas menteri era BN, dilantik sebagai pengerusi lembaga pengarah UKM berkuat kuasa 1 November hingga 31 Oktober.
Selepas pembentukan kerajaan baru Mei lalu, ramai pegawai kanan kerajaan telah berundur atau digugurkan. - mk

Khabar Lainnya:
Memuat...

Itulah (Wahid Memang Bagus) Maszlee lantik bekas menteri BN jadi LPU UKM, yang dapat kami sampaikan untuk Anda. Semoga informasi yang kami sampaikan dapat mengobati rasa penasaran Anda tentang khabar terkini dan paling update yang memang Anda cari. Terima kasih sudah berkunjung ke situs ini. Sampai bertemu di artikel berikutnya.

0 Response to "(Wahid Memang Bagus) Maszlee lantik bekas menteri BN jadi LPU UKM"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel