Kenapa Melayu Islam PERLU LAWAN KOMEN dengan Red Bean Army DAP?

Mengulas tentang Kenapa Melayu Islam PERLU LAWAN KOMEN dengan Red Bean Army DAP? adalah hal yang cukup menarik, terlebih untuk anda yang memang sedang mencari Kenapa Melayu Islam PERLU LAWAN KOMEN dengan Red Bean Army DAP?. Nah kami sudah menyiapkan data yang cukup akurat untuk Anda baca, yang memang mengulas tentang berita atau kabar terkini tentang Malaysia.

Khabar yang sering kita dengan dari orang lain, mungkin masih membuat Anda penasaran dan ingin mengetahuinya, dan berusaha mencarinya di internet, dan tanpa sengaja menemukan situs malaysepekan.blogspot.com, maka Anda sudah berada di tempat yang tepat, karena kami memang menyediakan informasi dan khabar terbaru tentang malaysia, baik khabar politik, olahraga, sosial, jawatan kosong dan banyak lagi lainnya.

Kenapa Melayu Islam PERLU LAWAN KOMEN dengan Red Bean Army DAP?


1. Pemilihan Majlis Peguam (Malaysian Bar) 2019/2020 yang berlaku semalam (2 Dis) menunjukkan secara jelas kebangkitan golongan konservatif. Tetapi ramai yang silap faham dan berfikir bahawa ia berlaku kerana pengundi pengundi yang memilih golongan libtards sebelum ini telah berubah dan memilih golongan kanan. Hakikatnya tidak (Dan jika ada pun sedikit).

2. Yang berlaku sebenarnya adalah kebangkitan golongan senyap. Pemilihan Malaysian Bar acap kali dikritik disebabkan jumlah keluar mengundi yang rendah. [1] Pemilihan tahun lepas contohnya hanya menyaksikan 18.2% pengundi menunaikan tugas mereka.

3. Tetapi tahun ini berbeza. Saya bagicontoh calon kesayangan anda semua Siti Kasim. Tahun lepas beliau memperoleh 1,450 undi dan menduduki tempat ke 12. Tahun ini, jumlah undi kepadanya meningkat kepada 1,748 tetapi kedudukannya jatuh ke tangga ke 17sekaligus menyebabkan beliau tersingkir [2][3]

4. Apa yang berlaku ialah jumlah yang mengundi meningkat mendadak daripada 3,279 pada tahun lepas kepada 5,512 pada tahun ini. Ini menunjukkan "majoriti senyap" yang selama ini malas nak mengundi dan malas ambil tahu mula bangun menunjukkan sikap dan pendirian mereka.[2][3]

5. Soalnya kenapa bangkit? Ayahanda saya (seorang kaunselor berdaftar) pernah bercerita bahawa antara sikap asas manusia adalah kita suka mengikut trend atau bersama dengan majoriti.  Dalam psikologi, ia dipanggil "social proof". Ia menunjukkan bahawa manusia mudah terpengaruh dengan persekitaran dan pandangan sekeliling semasa membuat keputusan. Istilah ini diperkenalkan oleh Dr Robert Cialdini pada tahun 1984 melalui bukunya, "Influence".

*6. Keadaan inilah yang sebenarnya berlaku pada PRU14. Trend ketika itu adalah menyokong Mahathir ialah cool, mengidolakan Guan Eng adalah elegan tetapi mempertahankan Najib adalah macai. Soal fakta sudah jatuh nombor 2. No 1 adalah trend.* 

*7. Atas sebab itu saya sangat mempertahankan Himpunan 812. Pemilihan Majlis Peguam yang berjaya dikuasai golongan pro status quo semalam menunjukkan bahawa rakyat hanya mahu atau berani bersuara dan bertindak JIKA mereka tahu mereka tidak bersendirian.*

8. Himpunan 812 adalah titik mula kebangkitan kaum peribumi. Ia akan menjadi trendsetter bahawa adalah sesuatu yang sangat "cool" untuk menjadi bangsa bumiputera. Adalah sesuatu yangsangat "elegant" untuk menjadi konservatif. Dan adalah sesuatu yangsangat "stylo" untuk menjadi Muslim yang berpegang kuat kepada akar agamanya.

9. Oleh itu sahabat2 ku, gagahkanlah dirimu Sabtu ini untuk bersama sama menjadi sebahagian daripada sejarahyang akan mengembalikan semula negara ini ke asas pembentukannya.

10. Kerana *percayalah pada hari ini, berdiam diri bukan lagi satu pilihan.* Silence were never an option!


PEJUANG ISLAM PERLU LAWAN RED BEAN ARMY KAFIR DAP

11. Berdasarkan pandangan psikologi di atas, maka jelas pejuang-pejuang Islam perlu aktif dan berani menyanggah komen-komen RBA kafir DAP di Facebook dan blog.

12. Pejuang Islam tidak boleh lagi hanya membaca dan diam tanpa menyerang balas kerana berdiam diri boleh mempengaruhi umat Islam yang lain berasa diri mereka keseorangan lalu tiada siapa yang berani berjuang. 

13. Jika tiada serangan balas, umat Islam yang lain akan terpengaruh dengan komen-komen RBA dan berasa malu mahu memperjuangkan Islam dan Melayu. RBA sentiasa membuat berita palsu agar pejuang liberal ajaran Menteri Agama seolah-olah benar, manakala perjuangan Islam pula dilihat mundur dan terkebelakang. 

14. Umat Islam akan terpengaruh dengan RBA yang memanipulasi kelemahan umat Islam supaya bersama-sama puak Liberal. 

14. Pejuang Islam mesti berani menyuarakan hak Melayu, Islam dan Tanah air. Nyatakan komen-komen di ruangan komen Facebook Malaysiakini, the Star dan lain-lain. 

15. Lihat lah perubahan yang berlaku pada hari ini apabila ramai pejuang Melayu Islam seperti Papa Gomo atau Sir Azri yang dengan berani berdebat secara LIVE setiap malam dalam sesi LIVE beliau. Sesi LIVE ini juga telah ramai dibuat oleh pejuang-pejuang Melayu Islam yang lain.

16. Sesi LIVE Sir Azri boleh mencecah 15,000 penonton pada setiap malam walaupun sesi LIVE itu hanya bermula pada jam 11.00 malam.

17. Semoga lebih ramai pejuang Islam yang berani berdebat secara LIVE dengan golongan kafir dan semakin ramai pejuang Islam yang rajin mbuat komen di Facebook yang dikuasai golongan kafir seperti di Malaysiakini dan The Star. 

18. TERUSKAN PERJUANGAN ISLAM, MELAYU DAN TANAH AIR. SEMUA MESTI TURUN HIMPUNAN 812.

Takbir! ALLAHU AKHBAR

Khabar Lainnya:
Memuat...

Itulah Kenapa Melayu Islam PERLU LAWAN KOMEN dengan Red Bean Army DAP?, yang dapat kami sampaikan untuk Anda. Semoga informasi yang kami sampaikan dapat mengobati rasa penasaran Anda tentang khabar terkini dan paling update yang memang Anda cari. Terima kasih sudah berkunjung ke situs ini. Sampai bertemu di artikel berikutnya.

0 Response to "Kenapa Melayu Islam PERLU LAWAN KOMEN dengan Red Bean Army DAP?"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel